Jak působit na lidi, ovlivňovat jejich rozhodnutí a dělat přesvědčivý marketing, který prodává




Výsledková sezóna je v plném proudu a firmy v průměru oznamují růst zisků. Je přitom patrné, že tento růst vychází především ze stále větších ziskových marží. Zisky jsou zatím v tomto kvartálu funkcí marží, firmy pokračují v provozu za nejnižších možných.

Jak zahájily týden akcie v Evropě i zámoří, proč zpomaluje inflace v České republice a co je sexy? To vše musíte ráno vědět.

Karviná - Jeden sen o nových pracovních místech pro Karvinou padl. Řeč je o pracovních příležitostech, které měla nabízet plánovaná průmyslová mini zóna na území bývalé čtvrti Vagónka. Zástupci radnice se nakonec rozhodli, že město do této investice nepůjde.

Ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek vyzval k rezignaci šéfa České exportní banky Jiřího Klumpara. Podle něj totiž bez konzultace s akcionáři, tedy státem, připravoval výrazné změny ve struktuře banky a chtěl vytvořit "novou konsolidační banku".

Hned ze dvou konkurentů z oblasti e-commerce si dělá legraci Tomáš Čupr. Ve svém videu, které propaguje rozvoz jídla, vystupují také jeho zaměstnanci.

Slabý růst ekonomiky a nástup nových technologií nutí banky měnit obchodní modely a hledat nové příležitosti. Přispěl k tomu i nástup nízkonákladových bank, založených na internetových službách, které nabízejí vedení účtu, případně i další služby bez poplatků. To má dopad také na banky působící na trhu delší dobu. Kdo chce uspět, měl by umět oslovit klienta ve správný čas s produktem či službou, kterou skutečně potřebuje, shodli se účastníci kulatého stolu Hospodářských novin, který je součástí soutěží Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2014.

Průměrný výnos zajištěných a strukturovaných fondů ČSOB před splatností dosahuje od svého vzniku hodnoty 4,75 % ročně (odpovídá 5,58 % na depozitech před zdaněním). Nejvyšší roční výnos od vzniku si na konci března připsal fond ČSOB Vitálních firem 1 – 12,30 %.