Jak působit na lidi, ovlivňovat jejich rozhodnutí a dělat přesvědčivý marketing, který prodává




Mohlo vám uniknout

Podnikatel Richard Fuxa a společnost BigBoard Praha, ve které má podíl, spustili internetový magazín Flowee.cz. Čtenářům má nabízet témata, která podporují ideu „smart living“. Za projektem stojí také Ctirad Hemelík, organizátor Festivalu Evolution. „Flowee vnímám

Čistý zisk Škody Auto loni klesl o 18 procent na 25,2 miliardy korun. Pokles je ale způsoben prodejem majetku v roce 2015. Po očištění firma vydělává o třetinu víc.
Šéf automobilky Bernhard Maier očekává růst i pro tento rok. Škodovce se daří prodávat dražší modely, což bude ještě patrnější s nástupem SUV Kodiaq.
Z Číny dorazila první dividenda z podílu v tamní továrně. Škoda tak z tohoto trhu získá více peněz.

Jak je možné, že jsem našel důkaz vaší podpory? Mluv, ovce!“ křičí ve spotu MOST ProTibet organizace čínský důstojník po telefonu na Jiřího Ovčáčka poté, co našel v tibetském chrámu vlajku, která je z jedné strany tibetská a z druhé česká. Video se stává virální a funguje také jako fundraisingový nástroj.

Od zavedení elektronické evidence tržeb v prosinci někteří restauratéři a hoteliéři v regionu zdražili nebo rovnou zavřeli. Letos prvního března přišla druhá vlna, rozsáhlejší než předchozí. Evidovat tržby už mají povinnost také obchodníci. Pokud se i oni rozhodnou zvyšovat ceny, ovlivní to také účty v barech a restauracích.