Škoda lásky poprvé ČT1 přinesla 1,4 mil. diváků




Česká televize zahájila v neděli vysílání nového cyklu Škoda lásky. celý článek »

Prosinec 30, 2013

Německá podnikatelská důvěra podle institutu Ifo v červnu dále poklesla na 109,7 bodu oproti květnovým 110,4 bodu a oproti tržním odhadům nastaveným na pouze mírný pokles k 110,3 bodu.

Kurz měnového páru EUR/CZK se od začátku obchodního týdne obchoduje ve velmi úzkém pásmu s volatilitou přibližně 5 pipsů. Jediný větší výkyv nastal hned po otevření, když se cena páru vrátila o přesně tolik o kolik se v pátek při uzavírání obchodní...

Operátor O2 spouští o víkendu po více než třech letech kampaň na podporu pevného internetu na doma. V roli hlavního hrdiny se představí oživlý modem, jehož úkolem je vysvětlit benefity fixního připojení od O2. Kampaň poběží v televizi, tisku a outdooru a na internetu.
„Zákazníkům chceme prostřednictvím kampaně sdělit, že díky internetu od O2 mohou využívat spoustu dalších služeb, jako třeba sledovat televizi na čtyřech různých zařízeních nebo si zabezpečit dům,“ říká David Duroň, marketingový ředitel pro segment domácností.
V trojici televizních spotů, které budou v průběhu října postupně zařazeny do vysílání, se diváci seznámí s mladou rodinou, které usnadňuje život internet od O2 zhmotněný do podoby živého modemu. První ze spotů se zaměří na pokrytí domácnosti kvalitním wifi signálem, druhý zdůrazní možnost úspor, třetí ukáže bezpečnostní systém, který ochrání domácnost před nezvanými hosty. Televizní spoty doplní sponzorské vzkazy, ve kterých se O2 vymezuje vůči lokálním poskytovatelům wifi internetu. Digitální část kampaně využije nestandardní formáty na nejnavštěvovanějších českých webech a komunikace na sociálních sítích a obsahových webech. Nemalé investice putují rovněž do výkonnostního marketingu.
Click here to view the embedded video.

„Propagaci pevného internetu od O2 jsme napříč všemi komunikačními i prodejními kanály postavili na jeho unikátních vlastnostech a přidané hodnotě, kterou zákazníkům přináší, “ popisuje Ondřej Křivka, ředitel marketingové komunikace.



Kampaň připravil interní agenturní tým společnosti O2. Režie spotů se ujal Alexandr Lauf, za kamerou stál Marek Bliss. Natáčelo se ve Vonoklasech u Prahy. Produkci zajistila společnost Boogie Films. O nákup a plánování médií se stará Médea.
-kch-

Měšec.cz

Které
účty můžete mít bez poplatků?
Měšec.cz
Banky začínají chápat, že velká část jejich klientů nepotřebuje exkluzivní služby, ale raději přivítá jednoduchý běžný účet bez poplatků. A
tak natento produkt už narazíte nejen u menších nových bank. V poslední době se událo pár příjemných změn ...

Ani včera se nezastavil postupný pokles ceny zlata a to se tak dostalo do oblasti 18-ti měsíčních minim. Hlavní důvod je...

Nejobchodovanější měny světa se třesou strachem. Obchodují se v neustále užších denních pásmech a na velká ekonomická data i rétoriku bank reagují bez zjevného přesvědčení. Obchodníci jsou asi překvapení, jak dobře přežily světové trhy začátek...